9. joulukuuta 2016

L'Occitane joulukalenterin luukut 7-9

Muutama tuote taas paljastettu luukusta. Mitäs jännää tällä kertaa ois tarjolla?

7-9

Hmm, kalenteri toistaa tuttua kaavaa. Vähän vartalovoidetta, pari suihkugeeliä välissä, vähän käsirasvaa. Toivoisin välillä jotain tuotetta kasvoillekin. (muuta kuin sen refreshing cloth :D)
Seitsemännestä luukusta tuli ylellisen tuoksuinen The Vert & Bigarade -suihkugeeli. Eli vihreä tee ja pomeranssi ovat tuoksuna tässä suihkugeelissä. Plussaa taas minikoosta, tulee käytettyä. Saa nähdä miltä se tuntuu sitten käytössä - onko tuoksu liian voimakas.
Eilen tuli taaaaaaas suihkutuote: Ultra rich shower cream 5% shea. Tämä voi olla superhyvä tuote näin talvella, kun iho on kuivempi. Testaan innolla!
Tänään tuli palasaippua, joka on minulle entuudestaan tuttu. Minulla on tällä hetkellä kylppärissä tämä Verbenalta tuoksuva palasaippua täysikokoisena. Se on todella vahvatuoksuinen, mutta samalla jotenkin mieto ja miellyttävä. Yleensä saan päänsärkyä vahvoista tuoksuista, varsinkin kukkaistuoksuista (hei vaan The Body Shopin Moringa-tuotteet!).

Miltäs on vaikuttanut tähän mennessä? Itse olen kyllä tykännyt kovasti näistä tuotteista, ja jokainen tuote tulee käytettyä. Haluaisin kokeilla naamarasvoja ja muitakin tuotteita L'Occitanelta - en ainoastaan suihkugeelejä ja vartalovoiteita. Vähän tekisi mieli tsekata kalenterin takasivuilta, onko luvassa MITÄÄN muuta kuin vartalorasvoja/suihkugeelejä.. ja palasaippuoita... mutta koitan malttaa...

2 kommenttia:

  1. svar: Ja! Jag tycker också att den där minipinsetten var liiite onödig! :P Jag får typ int ens tag om den xD ;)

    Ihanat tuotteet sun joulukalenterissa! Mutta mä jäisin kaipaamaan enemmän meikkituotteita.... Tosin minulle "lokkitaane" ei oo niin tuttu merkki, minulla on kuva siitä että kaikki tuotteet tuoksuvat "liian vahvalle".... Onkos niillä meikkejä ollenkaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. L'Occitanella ei ole meikkejä ollenkaan, ovat enemmänkin vaan ihonhoitoon, hiusten hoitoon jne erikoistuneet. On myös parfyymeja (mutta luonnonmukaisia tuoksuja käytetty) ja huonetuoksuja jne. Tuoksut ovat melko vahvoja, mutta eivät synteettisiä , mikä on mun mielestä hyvä juttu :)

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita! Kiitos, että piristät päivääni :)