15. elokuuta 2011

Ihanaa!

Tänään saapui ihanatkynnet.fi tilaus! Suosittelen sitäkin nettikauppaa lämpimästi :)
Nyt olen kuitenkin viime viikkona tilannut ihan liikaa kynsijuttuja, niin lupasin poikaystävälleni etten enää tänä kuukautena tilaa mitään netistä :D Jaja, katsotaanpas jos pystyn lupausta pitämään.

Noh, mitä minä nyt sitten oikein tilasin?
50 kpl fimoja, jotka maksoivat jonkun 9.90 taisi olla :) Ja tykkään paljon näistä, koska suurin osa on erilaisia kukkia! Tykkään kukkafimoista toooosipaljon, ne sopii maniin kuin maniin :)
6 kpl glitter nail art linereita :) Vaihtoehtona oli helmiäisväreinä, mutta nyt on meneillään joku glitterkausi joten glitter it is!
Edit; nyt niitä on enää 5 kpl koska tuo hopeinen tippu lattialle ja meni rikki :)))) Onneksi korkki selvisi ja nyt minulla on yksi ohut pensseli jota voi käyttää kaikkiin kynsilakkoihin! Ja onneksi minulla on yksi hopeinen glitterkynsilakka... Mutta kyllä minua kuitenkin harmittaa!! :(

Ja hei, kaksi niistä oli OPIn merkkisiä! Hehe, no eii, oli vaan hauska että nuo kaikki olivat erimerkkisiä o.o 2 OPI,  2  YingXin (wtf?), 1 YiXin, 1 YCY :D En ole vielä näitä kokeillut, mutta luulen kyllä että ovat ihania! 9.90 maksoi nämä yhteensä

Ja sitten kaupanpäälliset! Yli 15euron tilauksessa saa pienet kaupanpäälliset :) Minä sain kaksi purkkia tuollaisia  rusetteja :) sinisiä ja vihreitä. On kyllä todella söpöjä! Eihän noita raaski käyttää :/
Noni, eli tuossa oli sitten tämän kaupan ostokset! Mitäs piditte? Oletteko itse tilanneet kyseisestä nettikaupasta mitään? :) Jos ette ole, niin äkkiä tilaamaan sieltä!! 

6 kommenttia:

  1. Ihanat ostokset! En ollutkaan moisesta nettikaupasta kuullut vielä, joten kipinkapin tutustumaan siis :D

    VastaaPoista
  2. Mä olen tilaillut tuolta huuto.netin kautta (: Hyvä kauppa on!

    VastaaPoista
  3. Mia: Noni, kipinkapin vaa tilailemaan! :D
    Ine: Minä löysin kerran huuto.netistä kivan jutun jonka halusin ostaa , mutta siihen maksuun vaadittiin paypal enkä sellasta omista... Mutta ehkä sitä voisi rekisteröityä sinne ja kokeilla jos löytyisi jotain! :)

    VastaaPoista
  4. Munkin pari tilausta kotiutui tänään. Toinen oli Huuto.Netin paketti ja toinen tilaus Cesarsilta! Nyt tuli paljon ihania kynsijuttuja ja vielä yksi paketti on tulematta. En oo tosta kyseisestä kaupasta vielä tilannut, kun tilasin yhdestä toisesta, josta sai kanssa kaupanpäällisiä ja siellä oli hyviä tarjouksia... Nyt tekis mieli vielä tuoltakin tilata, mutta ei kyllä ois enää varaa tässä kuussa! :D
    Kyselit muuten, missä jatkan opiskeluani, niin mä opiskelen amamttikorkeassa tanssinopettajaksi. Toka vuosi lähtee nyt käyntiin. Tsemppiä sulle sihen lukion vikaan vuoteen, se menee kyllä nopeasti ohi, ainakin itselläni meni! :)

    VastaaPoista
  5. Sinua odottaa tunnustus blogissani :)

    VastaaPoista
  6. Onpas ihania! Itekin kattelin noita glitterlakkoja, mutta totesin, etten ehkä tarvi niitä nuin montaa kun aika monta jo onkin :D
    Ja just se Dermosilin Jazz mullakin on. Ite oon tykänny siitä hirveesti ja ajattelin tilata sitten vaikka pelkkää sitä nudelakkaa, kun ne muut ei oikein näyttäny vakuuttavilta..

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita! Kiitos, että piristät päivääni :)