12. syyskuuta 2018

piCture pOlish uutuudet *sydänemoji*

Jännittävimpiä hetkiä ovat ne, kun PP julkaisee uusia kokoelmia! Tämä kokoelma ei tuottanut pettymystä, olisin voinut kotiuttaa melkein jokaisen. Maltoin kuitenkin mieleni ja tilasin vaan 3 kpl. Olen ensi kuussa menossa käymään Cesarsshopissa, voi olla että silloin tulee ostettua muutama lisää ;D

picture polish uutuudet

Valintani ovat amber, pooh ja kako - oooh miten ihania syysvärejä! Tajusin, että en aikaisemmin ole omistanut ruskeeta hololakkaa, onneksi kriisi on nyt selätetty.
Näistä on tulossa lähiaikoina swatchit, iski ihan valinnanvaikeus että millä lakkaan heti tänään illalla :) Mitkä olivat lempparisi tästä kokoelmasta?

5 kommenttia:

  1. Mä en oo aikoihin edes käynyt Cesarsilla, jotenkin on lakkausinto huolestuttavasti hiipunut ja mitään niin innostavaa kokoelmaa ei ole edes aikoihin tullut. Mutta nää, etenkin pooh.....pakko saada! Pitäis mennä isolla porukalla käymään, niin ei tulisi edes huono omatunto ostoksista :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon menossa kun I love me -messut on ensi kuussa, toivottavasti Cesars järjestää taas varjomessut :) Jospa nähtäis siellä!

      Poista
  2. Mä en ostanut uudesta kokoelmasta mitään, ainakaan vielä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeesti?! Eikö olleet sellaisia värejä jotka sytyttivät? :)

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita! Kiitos, että piristät päivääni :)