27. maaliskuuta 2012

Päivä 6

Vuorossa oli liilat kynnet. En ollut vielä kokeillut kertaakaan Color Club Wild At Heartia, joten se pääsi kynsille yksinään. Tämähän on hirveesti kehuttu hololakka, eli minulla oli suuret odotukset tästä.


Vaikka miten koitin katsoa holoeffektiä aurinkoa vasten, en oikein vakuuttunut haha.


Ei tämä kovin paljon tavallisesta liilasta lakasta eroa... Ihan nättihän se on, mutta ei niin holomainen kuin odotin kehujen perusteella :)

p.s: Nyt on kaikki yo-kokeet poissa päiväjärjestyksestä ja tästä alkaa kuukauden mittainen vapaa siihen asti kunnes kesätyöt alkaa ahh :) Nyt jaksaa panostaa kynsiinkin!

13 kommenttia:

  1. aaah, et ymmärräkkään miten helpottunut olin kun laitoit noi kynnet tänne! Ku sulla oli niit kokeit nii et oo ollu pariin päivää laittanu kynsistäs kuvii tänne ja oon ollu tänää kipeenä nii kattelin vaa sun vanhoja kynsiäs ja blogipäivityksiäs:DDD Ees jotain uutta luettavaa<333

    VastaaPoista
  2. voi kiitos :) oli tosi kivasti sanottu! :)

    VastaaPoista
  3. Juuri sopiva lakka mun makuun :)

    VastaaPoista
  4. Onnea kirjoituksen loppumisen kunniaksi! Se oli kyllä hieno ja helpottava tunne kun ne oli takanapäin :) Nauti siis siitä!

    VastaaPoista
  5. Ei toi holoefekti oikein kyllä vastaa kaiken sen hypen määrää. :D Mielestäni China Glazen ja Nfu Oh:n lakoissa on parempi holoefekti. On kyllä nätti violetin sävy, siitä ei pääse mihinkään! :)

    VastaaPoista
  6. Mä rakastan tätä lakkaa :) Eivät ilmeisesti varsin mainostakkaan hololakkana tätä ;) Efekti on enemmän punainen, kuin sateenkaaren värinen. Itse tykkäsin kyllä, kun se erottuu huonommassakin valaistuksessa :) Ja onnea täältäkin, oot valtavan urakan tehnyt! :)

    VastaaPoista
  7. Kätsy Kissa: onhan väri kiva, en minä sitä, mutta "holoeffektiin" petyin haha :)
    Bambi: Phuuuuuuuh, joo nyt on hyvä olo kun se rankka jakso on ohi haha :)
    Marli: No totta puhut! Olin vaan kuullut niin paljon hyvää tästä niin väistämättäkin odotukset olivat korkeat.. Ja olen samaa mieltä kanssasi tuosta väristä, se on hieno :)
    Vanquish: Niih, katselin kanssa että se kiiltelee vähän punaisee päin :) Olin vaan odottanut jotain maata mullistavaa holoefektiä kaikkien kehujen perusteella hahah ^^ Kiitti!! :)

    VastaaPoista
  8. Heh juuri tänään itsekin kokeilin ensimmäistä kertaa kyseistä lakkaa :DD Mäkin kyllä vähän petyin holoeffektiin, kun sitä on niin paljon kehuttu kaikkialla, mutta silti tää on tosi ihanan värinen lakka:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niih :/ On kyllä hienonvärinen lakka muuten :) Ehkä hieman tylsähkö jos ei oo sitä holoeffektiä, kun omistan muitankin samansävyisiä lakkoja :(

      Poista
  9. Pitkään oon itsekin miettinyt tuon lakan hankkimista. Kyllä se edelleen on himotuslistallani... Violetista kun aina tykkään. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jos sinua ei haittaa ettei holoeffekti ole kovin maatamullistava niin kannattaa ostaa haha :)

      Poista
  10. Tämä Wild at Heart on ihana lakka! :)

    VastaaPoista
  11. onhan se hyvänlaatuinen ja värinen :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita! Kiitos, että piristät päivääni :)