11. maaliskuuta 2012

Cosas nuevas

Tässä postauksessa esiintyy kaksi uutta asiaa. Ja joo, yksi on kynsilakka... Ai mikä kynsilakkalakko?! En mä oo kuullu mitään!
Nojoo, haluutteko kuulla hyvän selityksen miksi ostin kynsilakan? No koska, oli naistenpäivä torstaina. Seppälästä sai -20% ostoksista ja ja ja... Noh, sitten se ehkä toimivin tekosyy: se oli tokavika lakka ständissä!

Minulle uusi (muissa blogeissa toki nähty) Wet n wildin Fast dry-lakat. Kouvolan Seppälästä tämän ostin, normihinta on 4,95€, mutta minä sain hintaan 3,96 - wow. Mielestäni muut lakat tästä "uudesta" kokoelmasta eivät olleet kovin erikoisia tai mitään sellaisia, joita tarvitsisin. Tarvitsin vain the glitter one , nii ku eihän minul ole tarpeeksi glitterlakkoja - eihän?


Eli tällainen ihanuus nimeltään Party of glitter. Ja mielestäni tuo nimi sopii aika hyvin tälle lakalle. Katsokaa vaikka allaolevaa kuvaa: ihananihanaa glitteriä :'3


Kummitätini kävi vähän aikaa sitten Thaimaassa ja toi minulle tällaisen ihanan hienon peili...rasian? Peili.. mikä se on nimeltään? Taskupeili? no whateverrrr, tällaisen meinasin justiinsa ostaa koska tarvitsen sellaisen laukkuuni. Tämä on sitäpaitsi tosi hieno ja näyttävä!


Tuli tällaisessa vaaleanpunaisessa paketissa.


Etupuolella on siis noita perhosia ja "takapuolella" on ELEFANTTTTTTTTTTIII.


Blogi hiljenee viikoksi, minulla on viikko täynnä yo-kokeita ja olen henkisesti ihan burnoutttttttt, ja kynsiä ei ehdi tekemään koska pitää lukealukealukea. Ihana elämä minulla tällä hetkellä ah. sitten kun huhtikuu koittaa niin silloin blogikin heräilee talviuniltaan ja saamme luultavasti nauttia uusista ja keväisistä kynsistä paljon! Toivottavasti teillä lukijoilla on kivempi elämäntilanne kuin minulla nyt, ja ymmärrän niitä, jotka ovat samassa tilanteessa kuin minäkin tällä hetkellä lol.

16 kommenttia:

  1. Party of glitter on ihana <3 Mäkin haluun!
    Onnea kokeisiin!

    btw.. mistä otsikko tuli?? :D

    VastaaPoista
  2. Haa, mulla on myös toi glitterlakka, ihana! :D

    VastaaPoista
  3. Toi on kyllä ihana lakka, en tosin oo vielä yhessäkään seppälässä täälläpäin noita nähnyt, siis noita fast dryitä:)
    ps. onnea kokeisiin, mullakin sama yo-koe urakka nyt edessä:( :D

    VastaaPoista
  4. Ihana tuo lakka ! Tuossa on yksi syy, miksi odotan paluuta Suomeen. Taitaakin olla se ainoa ;D

    Tsemppiä kokeisiin ja jaksamista ! :)

    VastaaPoista
  5. Itsekin olen tuon lakan ostoa miettinyt. :) Näyttää pullossa kivalta, mutta tiedä sitten miltä näyttää kynnellä. :O Onnea kokeisiin, itse onneksi suoritin tuon urakan jo vuosi sitten. :D Pää kylmänä vaan ja hyvin menee!

    VastaaPoista
  6. Jane: ostaosta hieno lakka! Kiitti!
    Nora: on ihana!
    santsa: ne ei varmaan vielä ole kaikkiin seppälöihin rantautunut tai sitten ne on jo loppuunmyyty! Kouvolan seppälässä ei ollu ku muutama jäljellä enää... Kiitos samoin!! :)
    olga: Hahaha, joo yhden kynsilakan takiahan sitä tahtoo takaisin suomeen lol. :D kiitti! :)
    marli: Niin, en vielä ole kynsillä ehtinyt käyttämään, mutta on se varmasti (kaikkien kehujen perusteella) ihan kiva kynsilläkin :) Kiitti, mä niiiiiiiiin ootan huhtikuuta (kuin kuuta nousevaa) että koko tämä piina on ohi ja aloitan taas elämisen lol. :)

    VastaaPoista
  7. Tota glitterlakkaa mäkin oon kuolannut, mutta kun mulla noita glitterlakkoja kyllä riittää, niin toistaiseksi olen saanut itseni vakuutettua, etten tärvi tuota. :D Mutta ihanahan se on! :) Tsemppia kauheasti kirjoituksiin!

    VastaaPoista
  8. Nina: Ai, mä en ees sekunttiakaan miettinyt ettenkö tarvitsisi tätä hehe. Tottakai tarvitsen! :D Kiitti! :)

    VastaaPoista
  9. Mäkin nappasin tän glitter-lakan Seppälästä saman tien. Se oli jotenkin eksynyt erilleen muista ja harakkana nappasin sen ihan saman tien ja päätin, että ihan sama mitä maksaa. Ei wet n wild ikinä kovin kallis voi olla :D Vasta myöhemmin blongasin sen ständin, johon se kuului. Mun yksilö sattu olemaan just viimeinen kappale sillä hetkellä :P

    VastaaPoista
  10. Ai niin, asutko Kouvolassa? :o Anteeksi jos utelen liikaa :D

    VastaaPoista
  11. Samassa veneessä ollaan, siis että yo-kokeet meneillään ja mäkin haluan tommosen glitterlakan;) Mulle kynsien lakkaus on pientä helpotusta kaiken lukemisen keskellä, se pitää järjissään!:D

    VastaaPoista
  12. Amoena: nuo fast-dryit menee aika hyvin kaupaksi näemmä, ei niitä paljoo ollu siel seppäläs jäljellä, joten hyvä että nappasit heti matkaan, muuten vois alkaa kaduttaa haha :D Eikä wet n wildit koskaan ole kalliita :) Hyvänlaatuisia tosin ovat!
    Nora: En asu, kävin siellä poikaystäväni luona :)
    Kynsille: Ah, voi sinuu raukkaa haha :) tämä vene ei kyl pitkälle potki lol. Niih, saahan sitä ajatukset muualle kun lakkaa kynsiään, eri asia on riittääkö aika kun on niin paljon tekemistä :) kynsien lakkaaminen kun tuppaa aina välil kestää monta tuntia (siis jos ottaa ensinnäkin mukaan glitteriden poisto jne..) :D mut tsemppii yo-kokeisiin!

    VastaaPoista
  13. Juuri eilen ittekin ihastelin tuota lakkaa ja pyörittelin sitä kädessänikin ympäri kauppaa mutta loppujen lopuksi se päätyi takasin hyllyyn. ;) Kerro ihmeessä onko hyvä kun olet testannut.
    Hurjasti tsemppiä yo-kokeisiin! :)

    VastaaPoista
  14. Nella: miksi ihmeessä veit sen takas hyllyy :( sitten kun päätät haluavasi sen sittenkin nii se voi olla poissa :( Tulee kyllä varmaan pikapuolin mani jossa on käytetty tuota lakkaa hehe
    Kiitti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh. Mä pidän toivoa yllä että se on siellä vielä. Ainakin sillon oli vielä hurja määrä niitä hyllyssä. :)

      Poista
  15. Miä oon tota samaista hilelakkaa hypistelly melkeempä joka kerta,mutten oo jostai syystä ostanu (vielä) :D tosin eilen illalla sanoin avokille et NYT on pakko pitää jtn taukoo noitten lakkojen ostossa,ku rahat näköjää hupenee iha silmis :DD mut hyvä tietää ettei oo mikään fiasko tuo lakka :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita! Kiitos, että piristät päivääni :)