16. maaliskuuta 2012

ARrrrrrriba!

Kiva otsikko - huh? No tuli mieleen kun mietin Part of five glitteriä hehe. Tällä hetkellä kynsillä on OPI Skull & Glossbones ja sen päällä Wet n wild Party of Five Glitter:


Nuo glitterit levittyi yllättävän helposti, olen usein kuullut että ainakin noin isojen glittereiden levityksessä saa olla tarkkana. No, minun kynsistäni kyllä huomaa että tarkka en ollut, pienellä vaivalla olisi tullut paljon tasaisempi lopputulos :)



Ennen tuota glittermania oli kynsillä yksiväristä, tällä kertaa toisen kerran kynsille pääsi China Glazen Below Deck. Vertailin väriä Fazerin siniseen jota söin samalla kun katsoin telkkaa ja melkein olivat samansävyisiä tietyssä valossa (pimeässä) haha.



Ostin Virven kirppikseltä yhden ripsarin, One by One Volyme Express by Maybelline. Maksoi 7,5 € sisältäen postikulut :) Ihan kiva perusripsari, ei tee mitään kovin erikoista minun suorille ja lyhyille ripsille jos niitä ei taivuttele ensin. En ole vielä löytänyt ripsaria joka tekisi ihmeitä ripsilleni, eli volyymiä ja pituutta ja että ne näkyisivät edes vähän!! :(

Huomenna shoppailemaan äidin kanssa, saas nähdä pystynkö pitämään rahat lompakossa enkä tuhlata kaikkeen (ei) turhaan!

5 kommenttia:

  1. Oioioioioi. Toi glitter lakka! Wou. :D Voi olla että pakko se on kotio hakea. :)
    Hienoa hei että jollain muullakin on lyhyet ja suorat ripset mihin ei mikään ripsari tepsi. Sen takia mä en varmaan koskaan sitä käyttänytkään kun ei ois hyötyä ollu. :) Ripsienpidennykset oli ratkasu mun ongelmaan, ei tarvii vieläkään meikata ja näyttää silti ihan hyvältä. :)

    VastaaPoista
  2. Haha, mä postasin just WnW Party of Five Glitters -kynteni blogiin :D

    VastaaPoista
  3. haha, onhan se kyl pakko hakea kotiin! se on ihan yli-ihana :) no mä luulin et oon ainut jolla on tällaiset hirveet ripset jotka ovat ihan mahottomat :( EI NIIL TEE MTN lol. ois kiva kokeilla ripsienpidennyksii mutta ei ole varaa - ainakaan vielä ;) Sit ku alotan joskus työelämän ja saan palkkaaki nii vois varmaa harkita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep. Itte olin joskus aika epäileväinen ripsienpidennyksen suhteen mutta nyt kun näitä on jo jonkun aikaa pitäny niin en kyllä tahtois enää luopua. :D Suosittelen siis kovasti kunhan rahatilanne antaa periksi. ;)

      Poista
  4. ONpa ihanan näköinen tuo lakka ihan käytössä, tuo Party of Five siis. :) Ja munkin pitäis testata tuota Below Deckiä...

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita! Kiitos, että piristät päivääni :)