1. toukokuuta 2016

Täsä mä nyt olen!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei pitkästä aikaa! Ristus mikä talvi ja kevät oli, mutta nyt tuntuis, että edes hetkeksi helpottaisi :) Olen paiskonut otsatukka limassa kouluhommia ja tällä hetkellä 2 kurssia suoritettu ja 2 kurssia loppumetreillä + harjoittelu käynnissä. Sitten alkaa kesätyöt, mutta toivottavasti löytyisi vähän useammin aikaa kirjoittaa blogia kuin joka neljäs kuukausi ;)

Kuitenkin, siinä olivat kuulumiset lyhyesti esitettynä. Olen kyllä lakkaillut noin joka toinen viikko kynsiäni, mutta useimmiten ihan tylsästi yhdellä värillä ilman koristeluita. Tuossa parisen viikkoa sitten tein kuitenkin supersiistit kynnet, jotka taltioin kännykameralla (huonompi laatu - mutta todiste mikä todiste!)

franskis

Tuntuipas muuten oudolta kirjoittaa blogia taas :D Katsoin äsken blogini etusivua, niin siinä oli vielä talvibanneri paikoillaan :'D Pakko tässä jossain vaiheessa väsätä uusi, keväisempi tai jopa kesäisempi! Mutta tosi kivaa oli kirjoitella pitkästä aikaa blogia, vaikka vähän lyhyt postaus oli koska alkukankeus... Mutta suunnitelmissa lähiaikoina olisi tyhjien purnukoiden esittelyä taas ja katsaus Dermosil-tilaukseen jonka tein tänään! Kaikkee kivaa tilasin taas pitkästä aikaa :)

Kirjoittakaa mulle pitkästä aikaa jotain kommenttikenttään, jotta tiedän, että te vielä seuraatte mua <3

8 kommenttia:

  1. Tääl ollaan, kiva että ehdit taas päivitellä blogia - somat on kukkakynnet.
    Ehkäpä nyt sit taas useammin.. ;) Pidän peukkuja!

    VastaaPoista
  2. Täällä ollaan edelleen. Ihanan keväiset kynnet! :)

    VastaaPoista
  3. Böö, täällä ihaillaan söpöjä kukka ranskiksia :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita! Kiitos, että piristät päivääni :)