28. toukokuuta 2016

Ostoksia Dermosililta

Noniin, minä kun niin tykkään Dermosilin tuotteista, niin olisi taas yhden tilauksen esittely. En vaan voi toistaa liian monta kertaa, mutta mielestäni 95% Dermosilin tuotteista ovat hinta-laatu-suhteeltaan purrrfect.

dermosil 1

Tässä ensimmäisessä kuvassa on 3 upouutta tuotetta minulle. Näistä olen jo kahta ehtinyt kokeilla, joten pystyn kertomaan fiiliksiänikin tässä samalla! E-vitamiini kasvovettä en ole aikaisemmin kokeillut, mutta olen muita kasvovesiä Dermosililtä kokeillut ja tykännyt kovasti. Tykkään alkoholittomista kasvovesistä ja tämä E-vitamiinilainen on sellainen myös. Kesädödöä olen jo käyttänyt moooonta kertaa ja hyvältä tuoksuu! Olen aika kova hikoilemaan ja dödöni pettävät melko usein, mutta ei silleen että haisisin kuin joku raksamies ;D Mutta kuitenkin, ihan ok dödö. Meikin kiinnityssuihke on todella tehokas, pakko myöntää. Olin aluksi skeptinen, että tarvitseeko muka vielä tällaisen. Noh, kyllä tarvitsee! Ei muuten naama ala kovin helposti kiiltämään päivän mittaan :O Tosin, minulla on muutenkin melko kuiva iho, niin kylmempinä päivinä tuntuu, että tämä kuivattaa ihoa hitusen.

dermosil 2

3D meikkisientä olen jo käyttänyt, kun tilasin alkuvuodesta kokeiluun. Tykkäsin siitä niin paljon, että otin tähän tilaukseen toisen mukaan. Näitähän ei voi ties kuinka kauan käyttää, tuntuvat ehkä hieman epähygienisiltä. Ainakin, kun huomaa että meikkivoide värjää meikkisienen vaikka sen pesisi kuinka huolellisesti. Primeria en ole vielä kokeillut, mutta otin sen siksi, kun siinä on SPF 20. Kesällä ei tulisi mieleenkään käyttää mitään meikkivoidetta, joten tänä kesänä meinaan kokeilla tätä primeria, jonka päälle sitten vähän peitevoidetta ja mineraalipuuteria. Sitten kiinnitän koko hössökän meikin kiinnityssuihkeella ja wohoo I'm ready to partyyyyyy (lue: tekemään töitä. )

dermosil 3

Mineraalipuuterista puheen ollen. Tämä tuote kuuluu ehdottomasti Holy Grail-meikkituotteisiini. Varmaan jokaisessa Dermosil-tilauksessa olen hehkuttanut tätä mineraalipuuteria. Omani on tummimmassa sävyssä, joka on joko deep tai dark. En ikinä muista, kun he ovat muuttaneet sävyjen nimiä.

dermosil 4

Ostin mustan baked eyeshadowin, jota kuljettaa helposti mukana reissussa. Ei tarvitse kokonaista palettia kantaa mukana. Teen siis rajaukseni aina mustalla luomivärillä, koska mielestäni nestemäiset tussit yms ovat ... ei yhtä kivoja.

dermosil 5

Olin uuden kulmavärin tarpeessa. Tästä en oikein osaa sanoa mielipidettäni, kun olen vähän kahdenvaiheilla. Tummin sävy tässä triossa on juuri täydellinen kulmilleni. Mutta levittäminen on jotenkin hankalaa. Tuntuu, että sitä väriä ei tule tarpeeksi siveltimelle ja joutuu hirveen monta kertaa rämplätä sivellintä kulmavärissä. Hmm..

Noin, sellainen tilaus se! Samaan tilaukseen otin muutaman tuotteen äidilleni, koska hänkin tykkää tietyistä Dermosilin tuotteista. Hänen luottotuotteensa ovat Q10-silmänympärysvoide ja hajustamaton meikinpoistoaine. Onko teillä jotain luottotuotteita Dermosililta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita! Kiitos, että piristät päivääni :)