5. lokakuuta 2015

Aakkoshaaste

Aina silloin tällöin näihin aakkoshaasteisiin törmää blogeissa. Ideana on siis kertoa jokin fakta tai muu hassu juttu itsestään, ja näin ollen lukijat oppivat paremmin tuntemaan kuka siellä ruudun takana kirjoittelee. Kuvina minulla on jotain randomkännykuvia.

Arki. Rakastan meidän arkea! Joidenkin mielestä ehkä tylsää, mutta minä nautin kun saan viettää aikaa mieheni ja lapsemme kanssa kotona, syöden hyvää ruokaa ja vaan nautitaan toistemme seurasta.
Brunette. Oma hiusvärini on ruskea (tai sellane ruma harmaaruskee? :D), mutta yleensä värjään mustaksi tai lilaksi.
Cloetta. Namm, maistoin Cloetan Sprinkle mint & crispy rain-suklaata. Cloetta tekee siis hyvää suklaata.
Daniela. That's my name! Äitini puolelta kulkee suvussamme, että tyttöjen nimet alkavat D:llä. Jos meille joskus siunaantuu vielä tyttölapsi, minulla on jo D:llä alkava nimi valmiina ;)

aakkoshaaste1
Esikoinen. Itse olen esikoinen, mieheni on esikoinen ja meille syntyi ensimmäinen lapsi 7kk sitten!
Fazer. Fazerin sininen - love you. Ei muuta lisättävää!
Gmail. Todella kätevä sähköpostisovellus, nopea ja helppokäyttöinen! Päivittäin käytössä.
Herkkuperse. Ja ei, minulla ei ole hyvä perse, vaan olen todella perso makealle. Syön helposti suklaalevyn päivässä, ja kaikkea muuta hyvää...

aakkoshaaste5
Ilkeys. En siedä huonoa kohtelua ja ilkeyttä.
J oulu. Rakastan joulutunnelmaa, joka alkaa jo joulukuun alussa. Joulukoristeet esiin, kynttilöitä, joulun odotusta. En malta odottaa, että pääsemme viettämään joulua ensimmäistä kertaa pienenä perheenä <3
Kynsilakat, kuntosali, kuppikakut, koirat. Oli pakko änkee kaikki nuo sanat tähän kohtaan, koska en vaan voinut valita yhtä niistä! Kynsilakat ja kuntosali ovat harrastuksiani, ja vapaa-aikani viettäisin mielelläni kuppikakkujen ja koirien kanssa ;D
Lidl. Siellä käymme ruokakaupassa, halpaa ja hyvää. Välillä tarvii jotain erikoisruokatarvikkeita, ja silloin suuntaamme K-kauppaan.
aakkoshaaste6
Meemit. Olen just niin ärsyttävä, että "käytän" oikeassa elämässä meemejä. Tosi usein sanon miehelleni jonkun meme-lauseen, esim "Get a child they said, it will be fun they said" (viimeksi tänään sanoin tuon lauseen, kun poikamme repi minua hiuksista yhdellä kädellä ja toisella raapi naamaani...)
Nails1820. Blogini, joka on reilu 4vuotta vanha jo! Rakas harrastus, välillä ollut hiljaisempia aikoja, välillä taas juttua pukkaa tuutin täydeltä. En oikein tiedä pystyisinkö ikinä lopettamaan tätä harrastusta ja blogin kirjoittamista?
OPI. Kynsiharrastuksen alussa ostin pelkästään markettilakkoja, mutta sitten päätin ostaa pari vähän kalliimpaa OPI-lakkaa, jotta voisin vertailla ovatko ne todellakin niin paljon parempia kuin markettilakat niinkuin muut kanssaharrastajat väittävät?
Perhe. Tärkein asia maailmassa.

aakkoshaaste3 
Quantum. Täh? Tuli vaan mieleen se mainos "Finish Quantum pesee astiasi puhtaiksi". Ei liity minuun mitenkään, emme edes omista tiskikonetta!
Rakkaus. Äh, liian imelää. Rahkaletut! Nam.
Sauna. Saunominen on ihanaa! Saunan jälkeinen olotila on raukea ja rentoutunut, puhdas keho ja mieli.
Temperamentti. Olen todella temperamenttinen. Räjähdän suoraan sanottuna sekunnissa. On siinä miehellä kestämistä, onneksi hän on todella rauhallinen ja yleensä vaan nauraa jos saan yhtäkkiä jonkun kiukkupuuskan.
Univaje. 7kk olen kärsinyt tästä inhottavasta univajeesta. Nyt olemme kuitenkin voiton puolella ja yöt menee suhteellisen hyvin poikamme kanssa. Välillä uneksin niistä ajoista, kun lauantaisin sai nukkua rauhassa ja niin kauan kun huvittaa...
aakkoshaaste4 
Vesi. Välillä näen painajaisia vedestä, tai siis syvistä vesistä esim järvistä. Että tipun veteen ja olen paniikissa kun en pääse pois. Inhottavaa nähdä sellasia unia.
WC. Menee vähän samaan kategoriaan kuin uni(vaje), kaipaan niitä rauhallisia hetkiä vessassa! Aina - oikeasti aina - kun istahdan pöntölle kuuluu huutoa olkkarista...
Xylitol. Ennen jauhasin kokoajan purkkaa, nykyään jäänyt vähemmälle. Täytyisi taas alkaa jauhaan purkkaa karkkien sijasta.
Yritys. Välillä haaveilen omasta yrityksestä. Olisi ihanaa olla kynsisalongin omistaja.
Zombie. Tuttu olotila huonosti nukutun yön jälkeen (Y)
aakkoshaaste2 
Åland. Olisi ihanaa käydä Ahvenanmaalla joku kesä! Minulla on jotenkin sellainen kuva Ahvenanmaasta, että se on kovin idyllinen ja rauhallinen paikka.
Äitiysloma. Yhyy, äitiyslomani lähenee loppuaan ja tammikuussa palaan koulunpenkille... Ahdistavaa.
Öljynvaihto. En osaa mitään auton huoltojuttuja, en osaa vaihtaa öljyä enkä renkaita. Osaan ajaa autoa, mutta siihen se jääkin. Eiku hei, kyllä minä tankata osaan!


Noooh, opitteko tuntemaan minut paremmin? Oliko joitain kohtia joihin samastutte? Jos olette itse tehneet tämän haasten tai meinaatte tehdä, linkittäkää postauksenne - tykkään lukea näitä!

10 kommenttia:

  1. Oon varmaan tehnyt, ainakin jouluaakkoset löytyy joulu-tagin alta blogista. :D Sähän voisit tehdä sen lähempänä joulua. ;) OPI on myös mun ensirakkaus. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, toi jouluaakkoset on NIIIN mun juttu! Mun on pakko toteuttaa se, tekis mieli heti nyt tehdä se hahaha, mutta en usko että lukijat ovat valmiita joulutunnelmaan ;D osa totuttelee vielä siihen, että syksy on saapunut :D

      Poista
  2. Ihanaa kun teit tän, näitä on kiva lueskella! Pitäisi itsekin väsätä tällainen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään lukea näitä myös, en malta odottaa että pääsen lukemaan sun aakkoshaasteen! ;D

      Poista
  3. Ahvenanmaa on juuri niin idyllinen paikka kuin voi kuvitella. Luonto on upea ja joka paikassa on hiljaista, toki pieni paikkahan se on :)

    VastaaPoista
  4. Kiva postaus, tää oli myös tosi hauskasti kirjoitettu! :) Haha, mä aina istun vessassa ihan sikakauan muuten vaan ja Nalle tulee oven taakse aina kolkuttelemaan, että mitä mä siellä teen, mun mielestä siellä on mukava istuskella :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä kans miehellä kestää vessassa kun se jää peilaamaan ja kattoo onko tukka hyvin... sit mä aina hakkaan ovea että tuu nyt pois sieltä, mul on kauhee pissahätä :'D sit se vastaa "kohta" .....

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita! Kiitos, että piristät päivääni :)