24. huhtikuuta 2012

Uusia lakkoja!

No just kun kehuin itseäni miten hyvin olen osannut olla ostamatta lakkoja niin olenkin sitten ihan kunnolla ostanut lakkoja heh. Voi minua. Mutta en kerta kaikkiaan voinut olla ostamatta Cesarsshopista color club lakkoja, koska
a) ilmaiset postikulut
b) pari color club-kokoelmaa oli alennuksessa: 5€/pullo!

Eihän minulla muutakaan ollut tekemistä perjantai vai oliko se lauantai-iltana, kun lukea netistä arvosteluja niistä alennetuista color clubeista. Olen kyllä iloinen että olen oppinut lukemaan arvosteluja, on nimittäin auttanut minua olla ostamatta ei-kivoja lakkoja!
Googlasin siis kaikki color clubit jotka olivat alessa ja ainoastaan 3 niistä oli sellaisia, jotka olivat saaneet hyviä arvosteluja hah.

Ensimmäisenä on Masquerading


Toisena Nouveau Vintage


Kolmantena Voodoo you do. Tämän ehdin jo kynsillekin laittaa, mutta ruttasin ne niin pahasti, että poistoon meni ennenkuin ehdin ottaa hienon kuvan ei-ruttaantuneista-kynsistä. Mutta hyvä koostumus lakassa ja sillee, peittävä jo yhdellä kerroksella (mutta varmuuden vuoksi laitoin 2, niinkuin yleensä).

Eiväthän nämä suorastaan mitään kesälakkoja olekaan haha. Mutta se on niin tyypillistä: keväällä ostan syys- ja talvilakkoja, kun taas syksyllä ostelen kirkkaita ja pastellisia lakkoja kevättä ja kesää varten... What's wrong with me...

1 kommentti:

  1. http://inenlakkaleikit.blogspot.com/2012/04/vappukynnet-2012-ja-tunnustuksia.html

    Tuollapa sinulle haaste! :D Se on siellä ihan pohjalla.

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita! Kiitos, että piristät päivääni :)