22. huhtikuuta 2012

Tunnustus!

Sain monelta eri bloggaajalta tällaisen uuden tunnustuksen, Versatile Blogger Award.

SÄÄNNÖT:

1. Nimeä 15 bloggaajaa.
2. Ilmoita tunnuksesta heille.
3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi.
4. Kiitä tunnustuksen antanutta bloggaajaa.
5. Liitä tunnustuksen kuva blogiisi.


1. En nyt nimeä ketään kun tämä on jo kiertänyt varmaan kaikki blogit kun tässä pitää kuitenkin niin moni bloggaaja haastaa :)
2. -
3. 1. Minua on purrut joku kuntoilukärpänen kun tänään ja eilen on tullut molempina päivinä pyöräiltyä yli 10 km pikkuveljen kanssa. Ja kuulin, että työpaikkani viereen avataan kuntosali kohtapuolin ja meinaan heti ostaa kuntosalikortin sinne ja vähän reenailla! Ainiin, tuli myös käveltyä koiran kanssa noin 45 min tänään ja eilen. :D
    2. Minulla on huomenna autokoulun toinen vaihe edessä ja minua taitaa hieman jännittää.
    3. Minulla on menossa joku vaihe, jossa tekee mieli vain lakata yksiväriset kynnet. Kiva kun iskee tällanen kynsimasennus just kun kevät on tullut ja voisi hullutella kaikenmaailman kuvioilla niin joo ei, unohda koko juttu! 
   4. Miksi en keksi enempää juttuja? Yleensä voisin pulista mistä tahansa kuinka kauan tahansa. Olen puhelias, mutta osaan myös pitää suuni kiinni ja kuunnella muita. 
  5. Välillä ihmettelen kun poikaystäväni puhuu enemmän kuin minä, esim autossa. Suu käy kokoajan - no eipähän tarvii radiota haha.
  6. Näin tänään kevään ensimmäisen perhosen! Se oli hieno tunne. Paitsi että se perhonen lensi suoraan mun naamaan ja melkein osui silmään...
  7. VIIMEINEN KOHTA IHANAA! Öööööömmmmmm. Odotan tilaustani cesarsshopista innolla, koska se tulee koska koska koska? Tulispa se äkkiiiiiii. Siinä ei kyllä ollut mukana mitään kovin kesäisiä tai keväisiä värejä hehe. 




4. Kiitokset menee: Mirjalle, Tiia MintulleTilhille ja Nellalle ja vielä Olgallekin!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita! Kiitos, että piristät päivääni :)