9. syyskuuta 2011

Kipeä bloggaaja täällä hei!

Kotiin jäin tänään, en jaksanut kouluun mennä tän oloisena. Aamun olen kivasti kuitenkin viettänyt: kirjoittanut aineen äidinkielessä ja herranjestas kuinka vaikeeta oli kun ei aivot vaan pelaa! Ei kyllä tule hyvää arvosanaa, mutta pääasia on että kuitenkin sen kirjoitin.

Noni, ja sitten olisi mani näytettävissä. Tein sen jo toissapäivänä, mutta nyt vasta on aikaa näyttää se.

Eli aloitetaanpas tuotekuvalla. Trind Nail Repair, Essencen joku liila (kiva kun joskus vedin sen etiketin pois :D Hyvä minä.), Yssyn liila (jotain numeroit emt.), sit nailartlineri punainen ja lopuksi päälle pikakuivattajaa. Sitten koristeluihin käytin Sannalta saatuja peilaavia sydämiä

Tässä on lopputulos! Ei oikein mikään päätä huimaava, mutta kai sen ymmärtää kun olin kipeä tehdessäni tämän manin :) Kuitenkin tykkäsin kovasti väriyhdistelmästä ja noista sydämistä, tosisöpöt! Onneksi niitä on noin paljon tuossa purkissa :) Niillä on niin helppo koristella manit



Tänään on perjantai ja viikonloppu koittaa! Mitäs te aiotte tehdä? Lakkailla kynsiä ja pysytellä kotona? Minä ainakin pysyttelen kotona, kipeä kun olen :) Ehkä jaksaisin lakata tänään kynnet, saa nähdä, jos inspiraatiota löytyy!

5 kommenttia:

  1. Onpas nätti väriyhistelmä! Ihanan näkösiä nuo sydämmetkin kyllä (: pysykö ne muuten kunnolla, aika isoilta kun kuitenkin näyttävät?

    VastaaPoista
  2. Voikun somat kynnet (: Itse kyllä tosiaankin vain vetelehdin kotona, sen verran rankka viikko takana ja edessä.

    VastaaPoista
  3. ine hyvä että otat ihan rauhallisesti vain :) Eihän sitä aina tarvii tehä jotain erikoista vklp :) minä toivon vaan että tervehdyn ^^

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita! Kiitos, että piristät päivääni :)