27. syyskuuta 2011

Gracias Mamá

Äitini kävi bileristeilyllä (no ei kai nyt sentään, työmatkalla!) risteilyllä Ruotsiin. Äiti sitten soitti minulle kotiuduttuaan ja sanoi "Tuletko käymään, minulla on sinulle tuliainen!". Eipä tarvinnut kauan miettiä, että mitäköhän hän on ostanut... :D


Eli Trindin kynsilakan sain! Sain myös pienen vihreän paistinpannun, joka on älyttömän söpö! Ja sit myös rannekorun, mutta niistä en ottanut kuvia :) Mitäs pidätte lakasta?



Mietin kauan, että minulla on jo joku samanvärinen lakka... Yhtäkkiä sanoi PIM ja muistin: Dermosilin lakka! (kuvassa)


Minulla on hirveä pelko, että omistan kaksi samansävyistä kynsilakkaa! Haha, joten päätin kiekolle swatchata ja verrata, ovatko ne samansävyisiä. D= Dermosil, T=Trind.


Ja kuten kuvasta näkyy, Dermosililla on enemmän glitteriä kyllä, mutta muuten ovat kyllä aika samansävyisiä :) Äiti on niin höpsö, että osti tuon Trindin omaan käyttöön, tai siis , hän antoi sen minulle, mutta haluaa että lakkaan hänen kynnet sillä :D Lakkasin sitten heti, ja yksi kerros lakkaa peitti paremmin kuin hyvin!

Ja sitten loppukevennykseksi minun pikku (pulska) vauvani! Hän on löytänyt uuden lemppari nukkumispaikan kun emäntä dataa hihi.

Tuossa vasemmalla on patteri, joka ihanasti näköjään lämmittää selkää awww. Ja tuossa näkyy ruokapöytäni jalka, siis dataan ruokapöydän ääressä. Voiko söpömpi olla!

7 kommenttia:

  1. Itekki omistan ton Dermosilin lakan, se on ihana! Ja aaww, aivan ihana koira! :3

    VastaaPoista
  2. Se on todella jännä se dermosilin lakka! Ja mitä olen nyt kuullut niistä Suede lakoista, että kuivuvat mataksi, niin minun mielestäni tuo dermosilin lakka kuivuu mataksi :O Aluksi kun sitä levittää niin hirvee glitterpläjäys, mutta sitten se kuivuu sillee jännästi mataksi :D Ehkä dermosil oli ennen OPIta tän suede jutun kaa ;)

    VastaaPoista
  3. Nätin värinen lakka ja aww mikä nukkumispaikka! :)

    VastaaPoista
  4. Mullakin on tuo dermosilin lakka, ihan hyvä mielestäni...

    VastaaPoista
  5. Mulla on kanssa peräti kaks pulloa tota Dermosilin Discoa, ite tykkään, yllättävänkin hyvä holoefecti siinä. Ja voi, kuinka söpö karvapallero c:

    VastaaPoista
  6. Lilli: minunkin mielestäni tuo dermosilin lakka on hyvä! Siis laatu on todella hyvä :) Ja kivan värinenhän se on myös.
    Hiutale: Oho, oot oikee hamstrannut tuota discoa ;) Okei, oli minullakin kaksi pullollista sitä, mutta annoin yhden pullon kaverilleni sillo kauan sitten ku sitä oli vielä myynnissä :) hihi onhan se mun karvapallero aika söpö :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita! Kiitos, että piristät päivääni :)