2. joulukuuta 2011

huihui!

Apua, minulla menee kohta 60 lukijan raja rikki! 57 lukijaa on jo löytäneet tiensä tänne pieneen blogiini :3
Huomasin myös äsken että kohta on 5000 sivunnäyttöjä kasassa! :) Olen niin iloinen!
Olen ollut todella kiireinen viimeisen viikon aikana - koulussa on ollut koeviikko. Lakkauksia en ole ehtinyt tekemään, mutta eiköhän siihen nyt tule muutos kun koeviikko loppui minun osaltani :)

Sain myös eilen tietää että olin voittanut Ookan järjestämän arvonnan! Ensi viikolla minua siis odottaa paketti :3

Sitten olen myös ajatellut tilaavani itselleni joululahjan Cesarsshopista! :D En ole kuukauteen tilannut tai ostanut mitään kynsilakkoja tai kynsiin liittyvää, joten mielestäni olen kyllä ansainnut tilaisuuden tilata joululahjan itselleni haha :)
Toivelistalla olisi Cesarsin pikakuivattajaa, Color clubeilta nämä lakat: Object of envy, wish upon a rock star, it's a hit, backstage pass ja sexy siren! Omistaako kukaan jonkun noista lakoista? Suosittelisitteko vai ette tilaamaan niitä? :)

8 kommenttia:

  1. Mulle just eilen tuli Cesarsin pikakuivattaja ja mun mielestäni siinä on vähintäänkin erikoinen haju.. :P Mutta ajaa asiansa, eli kuivattaa nopeasti! :))

    VastaaPoista
  2. Mimosa: Tosiaan, omistan jo yhden putelin tuota pikakuivattavaa mutta valitettavasti se vetelee viimeisiään joten uusi olisi paikallaan :D En pysty enää elämään ilman pikakuivattavaa haha! Olen samaa mieltä kanssasi, haju on... paha :D

    VastaaPoista
  3. Miehen mielestä kaikki muut kynsijutut haisee pahemmalle kun toi, mutta mä väitän muuta. Just äsken lakkasin kynnet ja taivastelin sitä hajua. Tulee mieleen ihan joku pilaantunut mehu!? :D

    VastaaPoista
  4. haha :D Mä en oikein tiiä mikä siitä tulee mieleen, paitsi tulee vähän päänsärkyy siitä :D Mutta mielestäni siihen tottuu, koska ei se nykyään enää tunnu niin pahalta se haju, eri oli alussa kun pitelin melkee nenäst kii :DD

    VastaaPoista
  5. Ja huomasinpa tuossa juuri, että se myös kutistaa lakat mukavasti.. Nimim. Kaljut kärjet :/

    VastaaPoista
  6. :O Minulla se ei kutista lakkoja... tai siis ei ole kertaakaan kutistanut lakkoja... :O Mitä lakkaa käytit sen alle?

    VastaaPoista
  7. Color Clubia ja Models ownia.. :O Eli ihan laadukkaita lakkoja. Tietty voi olla, että en vetäny sitä Cesarsia tarpeeks kärkien yli...?

    VastaaPoista
  8. ei minulla ainakaan ole kutistanu lakkoja vaik oon myös käyttäny CC ja MOta... hmm... eikä se voi johtua tuosta ettet vetänyt sitä kärkien yli, koska en minä ainakaan niin tee :D Ehkä sinulla vain kävi huono tuuri, ehkä se oli vahinko , en tiedä :D Koska ei se yleensä "käyttäydy" tuolla tavalla..

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita! Kiitos, että piristät päivääni :)