4. marraskuuta 2011

Simple

Esittelyssä tänään kaksi todella yksinkertaista mania. Jotenkin pidän tällä hetkellä yksinkertaisista maneista, en tiedä johtuuko se laiskuudesta.... :D Ja yksi asia joka harmittaa nyt syksyllä on se, että en ehdi ottaa kuvia kynsistä koulun jälkeen koska on jo PIMEETÄ! :O Jouduin siis tänään aamulla ottaa kuvat ennenkuin lähden kouluun... Entäs sitten talvella, kun on pimeetä kun lähden ja tulen koulusta.... Varmaan blogini kuolee :( Noei!

No miten ois ne kynnet?

 Eli näissä kynsissä ei ole mitään erikoista, mutta kovasti tykkäsin näiden yksinkertaisuudesta. Tuo tummanpunainen väri oli todella ihana! Taattua Mavala-laatua taas jälleen kerran :) Yhdellä kerroksella peitti noin hyvin!
 Kynsilakan nimi on New Dehli. Onko tuossa kirjoitusvirhe, koska mielestäni se on(ainakin itse olen aina kirjoittanut) New Delhi... :S Kertokaa te, viisaat lukijat!

Sitten toinen yksinkertainen, mutta ihana, mani sain aikaiseksi näillä kahdella lakalla

Anteeksi, että kynsinauhat "vähän" kiiltävät. Olin juuri putsannut ne kynsilakasta enkä tajunnut että se kiiltää noin pahasti kuvissa (kameran pikkuruudussahan tuollainen kiilto ei näy!).


Sitten piristän vähän tätä synkkää päivää söpöillä kuvilla! Viime postauksessa näytin kuvan koirastani ja monet kommentoivat "aww mussu voi ku söpö" niin ajattelin taas näyttää kuinka söpö ja itsepäinen koira minulla on.

Menin pesemään eilen illalla hampaat ja meikit pois, ja sitten kun tulin takasin ja olin menossa nukkumaan niin kappas, en mahtunutkaan sänkyyni, ja syy on tässä;


No eihän nyt tuollaista höpönassua voi häätää pois kun se niin tykkää nukkuu tossa! :) Vähän varovasti liikuttelin koiran sivummalle ja nukuin ihan reunalla... Ja hetken päästä koiruus oli jo nukahtanut ja kuorsas (ei ees mun poikaystävä kuorsaa noin kovaa kuin tuo koira.........)

Ja tätä postausta kirjoittaessani POSTI SAAPUI JA SIELTÄ TULI PAKETTI!! En vielä edes ehtinyt avaamaan sitä... Huomenna sitten näytän mitä sieltä saapui JÄIKS

3 kommenttia:

  1. Oot kyllä oikeessa että nämä ylimmäiset kynnet ovat kaikessa yksinkertaisuudessaan kauniit :) Alemmatkin ovat kivat. Koiruus se vasta söpöläinen onkin! Mulla on kaikki mun koirani (paitsi sakemanni) nukkuneet sängyssä mun viekussa maailman parhaita unikavereita :) No okei, kyl ehkä mun mies vie voiton kuitenkin ;D

    VastaaPoista
  2. Mirja: Kiitos kovasti :) Haha, onhan tuo koiruus aika söpö! :D Pakko myöntää, että tuo koira nukkuu samassa sängyssä kuin minä, mutta yleensä jalkopäädyssä eikä minun paikallani! :D Onhan koirat hyviä unikavereita kun ovat niin lämpimiä ainakin näin talviaikoina <3

    VastaaPoista
  3. Kummatkin kynnet ovat nätit :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita! Kiitos, että piristät päivääni :)